The box

Datum 2009-12-21 | Tid 21:23:45
Säger bara: Har ni möjlighet att se filmen så gör det! Den var spännande från början till slut och den var till och med ganska sorglig i slutet. Vill inte avslöja för mycket! Kan berätta lite kort om handlingen: En familj har det ganska dåligt ställt och de vet inte vad de ska göra, tidigt en morgon ringer det på dörren och där finns en låda utanför med en knapp. Senare samma dag dyker där upp en gubbe och berättar om lådan. De kan välja att trycka på knappen och då kommer de få en miljon dollar men samtidigt dör någon person som de inte känner. Trycker de inte på knappen händer såklart ingenting och allt är som det var förut. De har 24 timmar på sig att bestämma hur de vill göra. Jag vet att det inte låter så spännande och det tyckte inte jag heller när jag läste om den men sen såg jag trailern på sf.se och fastnade direkt.



Kommer säkert drömma om något liknande nu inatt bara för det, är så typiskt mig. Hoppas bara jag tänker klokt om jag får ett sådant val.

Vad har ni haft för er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0