Trevlig överraskning

Datum 2009-12-30 | Tid 08:29:31
Vinnaren i tävlingen är tyvärr ingen eftersom det bara var en som gissade och det svaret inte var rätt. Det rätta svaret var Erika. Fast jag är ganska snäll och kommer i detta inlägg länka till hennes blogg ändå.

Den som gissade var Bitterfittan. Läs hennes blogg som är annorlunda men väldigt rolig.

Jag vet att det blev dålig uppdatering senare igår men det beror på att en kompis ringde och sade att hon stod utanför min dörr och ville bli insläppt. Verkligen en trevlig överraskning på en annars ganska tråkig kväll. Vi pratade en massa och såg Män som hatar kvinnor sedan pratade vi en massa minnen och tittade i skolkataloger från gymnasiet :). Klockan blev nästan tre innan vi gick och lade oss haha. Hade iallafall en riktigt trevlig kväll och det är aldrig fel!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0