Usch!

Datum 2009-12-15 | Tid 20:53:35
Jag vill inte ha onsdag. Är riktigt nervös nu, visst tycker jag att jag har koll på det som förhoppningsvis kommer men man vet aldrig. Vet ju heller inte hur många eller hur omfattande frågorna är. Jag hoppas bara det bästa för en omtenta till orkar jag inte med.

Nu ska jag krypa ner i sängen för att läsa lite ur "I denna stilla natt". Behöver ha något att koppla av med så att jag inte ligger och tänker alltför mycket på tentan.

Hoppas ni alla har en fin tisdagkväll iallafall!

Ska försöka hinna med ett morgoninlägg innan jag sticker men kan inte lova något.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas det går bra för dig!

2009-12-15 @ 21:58:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

tur det ;) lycka till imorgon bejb! detta fixar du

2009-12-16 @ 00:09:23
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0