Veckans tråkigaste dag

Datum 2009-12-07 | Tid 21:51:19
Måndagar är verkligen den tråkigaste dagen på hela veckan, är väl mycket för att det inte finns ett enda tvprogram att titta på. På de andra dagarna finns det iallafall ett program som är sevärt. Därför har denna kväll ägnats åt datorn, skulle egentligen plugga men hade inte koncentration till det. Får bli imorgon när jag kommer hem. Ska ha läst en bok till på fredag och då ska jag även ha lämnat in en läslogg. Enda problemet är att denna bok är tråkig - riktigt tråkig.

Nu ska jag gå och lägga mig, skola imorgon 9.15-15-00. Vi ska leka med vatten hela dagen. Låter väl spännande?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gillar du att baka? Speciellt till jul? Kika in på min blogg för ett nytt recept på julgodis varje dag! :)

2009-12-07 @ 22:02:15
URL: http://jennyiam.blogg.se/bakverk/
Postat av: emma

skönt det (: vad har du sysslat med ikväll?

Postat av: LillaEgo

Bättre än bakpulver?

2009-12-08 @ 00:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0