Denna

Datum 2009-07-29 | Tid 10:19:14



Såhär ska min tatuering se ut. Jag ska ha den på min vänstra skuldra och det ska vara lite färg tror jag. Nu ska jag bara bestämma mig för när och på vilket ställe jag ska göra den. Vet ni något bra ställe?

Nu ska jag gå och fixa med tvätten. Det är en lyx att ha egen tvättmaskin i lägenheten, slippa springa ner i källaren flera gånger. Bor man högst upp utan hiss så är det rätt jobbigt efter ett par gånger, men motion får man och det är bra att gå i trappor ju.

Ska se om där kan komma upp någon rolig bild senare idag. Har bestämt mig för att ha fler bilder i bloggen, blir roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0