En trevlig helg

Datum 2009-07-19 | Tid 16:47:26
Har haft en jättetrevlig helg, i fredags var vi som sagt på bio och filmen var riktigt bra. Så nu måste jag se den sista också som kommer någon gång nästa år. Var längesedan som jag och M var på bio så det var riktigt mysigt :). I lördags åkte vi ner tidigt till stugan och förberedde inför festen. Allt gick bra och jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde den kvällen. Ms släktingar är verkligen trevliga, det var i och för sig Hs släktingar med :). Har varit hemma drygt en timme nu och det känns bra, borta bra men hemma bäst. Hade jag inte behövt jobba imorgon så hade jag nog också stannat en natt till för M är kvar då han ska titta på ett akvarium imorgon.

Är verkligen inte lätt att skriva när tårarna strömmar nedför kinderna hela tiden, kommer sakna Milly så otroligt mycket även om jag inte vet vart och när hon försvinner från mig. Jag hoppas på farmor och farfar som sagt och jag ska prata med dem ikväll. Men det är tanken jag har så svårt för även om det är för hennes bästa.

I veckan händer inte mer än jobb, jobbar sex dagar denna och nästa vecka sedan efter det har jag bara 4 dagar kvar på jobbet :). Börjar se ett slut nu, vilket är skönt. Nu ska jag bara ta det lugnt och vänta på att farmor ringer tillbaka.

Adiós!

Update:
Tyvärr kunde inte min farmor och farfar ta henne, så nu får vi se vem som kan och vill. Hade jag bara bott på markplan så att hon kunde gå ut hade det inte varit några problem men att få tag på en ny lägenhet är inte det lättaste ju. Jag vet att jag gör rätt men det är ändå så fruktansvärt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0