Grattis M :)

Datum 2009-07-17 | Tid 08:55:45
Idag fyller M 25år, han börjar bli gammal haha. Idag ska vi ha en mysig dag tillsammans, först ska vi handla lite och sedan baka inför imorgon. Ikväll blir det bio, den nya Harry Potter filmen ska ses. Hoppas nu den är bra. M blev glad när han öppnade presenten imorse för där låg biobiljetten :). Vet bara inte riktigt när vi ska äta eller vad men får väl bli något i Lund då det blir enklast. Vi kommer säkert på något, det brukar vi göra :).

Trots att det finns så mycket glädje i mitt liv nu är det en sak som tynger mig riktigt mycket. Min lilla katt trivs inte i lägenheten, så jag och M har bestämt oss för att ge henne ett nytt hem, där hon kan få vara ute istället. Jag hoppas att min farmor och farfar kan ta henne, då deras katt försvann och det verkar som att de vill ha en katt. Hade varit skönast för mig att veta att hon kommer få det bra hos dem. Detta är verkligen ingenting jag tycker är kul men jag kan inte låta henne bo här när hon inte trvis. Kommer hon till farmor och farfar kan jag i alla fall hälsa på henne. Vilket ger mig en liten tröst.

Nu ska jag gå och äta frukost sedan måste jag göra mig iordning och gå och handla, blir svårt att baka annars. Har verkligen fullt upp idag. Men det är kul att ha saker att göra också :). Hörs kanske ikväll när vi kommer hem igen.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va trist att ni måste lämna bort henne. Vet själv hur det är när ens katt inte trivs, men vi valde att flytta istället hehe=) Allt för katten! Bara hon kommer till ett bra hem, det är det viktigaste. Man får inte vara självisk i det läget...



Väl mött!



/Linda

2009-07-19 @ 13:57:04
URL: http://liindiss.blogg.se/
Postat av: Diana

Jo, nog är det trist alltså men hellre hon kommer till ett hem där hon trivs än att hon bor här och vantrivs.

2009-07-19 @ 16:35:04
Postat av: Linda

Ja självklart är det det viktigaste! Tråkigt att din farmor och farfar inte kunde ta hand om henne. Hoppas du hittar ngn annan som kan det... tänker på dej!

2009-07-20 @ 22:11:08
URL: http://liindiss.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja, det var synd de inte kunde men nu finns en annons på blocket iaf så jag hoppas någon nappar på den.

2009-07-22 @ 11:17:21
Postat av: FS

www.falsksanning.blogg.se

Check it out ;)



Har frågestund nu och kommer inte ha det så ofta så om du har frågor skulle det vara kul om du kunde sätlla de!



/xoxo FS ♥

2009-07-30 @ 21:33:03
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0