Inte mycket kvar

Datum 2009-07-31 | Tid 23:16:33
Nu är det inte mycket kvar på jobbet. Endast 4 dagar :). Jag är glad för det, hade varit så skönt med semester. Jobbar kväll hela helgen men kvällar brukar vara lugna om man inte får larm, jag har tur som varit skonad från det hittintills. Har inte mycket att berätta idag så blir bara ett kort inlägg. Mest så att ni ska veta att jag är vid liv :).

Om jag kommer på något intressant att berätta imorgon innan jag sticker till jobbet skriver jag annars blir det senare i helgen.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Jaa precis, verkligen tur att det inte är för alltid!

2009-08-01 @ 11:40:18
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Alina

natti=)

2009-08-02 @ 01:31:00
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0