Sängen kallar

Datum 2009-07-30 | Tid 23:20:32
Ja, nu hör jag sängen ropa mitt namn eller riktigt så är det kanske inte men nästan. Förvisso är klockan inte så mycket och det är sommar men har man jobbat mellan 14.00 och 22.00 är man ganska trött vid denna tid. Har gått bra på jobbet idag, men märkas att det är mycket att göra och vi har en del som vi har dubbelbemanning på. Tycker så synd om vissa människor men så är det tyvärr.

Händer inte mycket imorgon heller, ska jobba kväll igen precis som resten av helgen. Sedan bara två dagar kvar och det verkar bli lugnt de dagarna så det känns skönt men man kan aldrig gå säker. Kommer säkert jobba någon extra dag ändå. Det lär behövas i alla fall.

Är lite hungrig har bara ätit lite yoghurt idag då jag inte varit hungrig innan. Får se om jag orkar göra mig en smörgås.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0