Seeg

Datum 2009-07-15 | Tid 10:14:44
Känner mig så seg idag, är väl för att jag ska jobba ikväll. Är inte så många timmar ikväll men har ändå lika mycket att göra. Fast jag börjar hellre halv fyra än klockan 14 för det är riktigt segt. Jag uppskattade min sovmorgon men ändå vaknade jag strax innan klockan fem bara för att jag är van att gå upp den tiden, men det var inte svårt att somna om.

Igår hände något märkligt, jag skulle träffa Marielle och när jag är på väg ut möter jag killen som har pizzerian nedanför oss. Han håller upp dörren för mig och det är ju snällt, sedan frågar han hur jag mår. Blev förvånad men svarade och vi stod och pratade lite. Han undrade om vi lagade mycket mat hemma eftersom vi inte brukade handla där men man kan ju inte äta pizza 7 dagar i veckan haha.
  Han frågade om jag ville ha något för han kunde fixa det men jag tackade nej, hade nästan precis ätit. Var sedan tvungen att säga att jag skulle träffa en kompis och han frågar om hon är lika vacker som mig. Självklart svarade jag att hon var det. När vi sitter på torget och pratar lite kommer denna kille och säger något och sekunden senare kommer han med två coca-cola till oss, väldigt snällt men det kändes verkligen som att han flirtade med mig och han vet att jag har pojkvän. Känns lite jobbigt nu att gå förbi där varje dag men vad ska jag göra, jag behöver ju inte stanna och prata med honom för oftast har jag bråttom iväg ändå.

Nu ska jag nog äta lite frukost och sedan se någon film, efter det är det nog dags att göra sig klar för jobbet.

Adiós!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0