Blir en liten lista till

Datum 2009-06-29 | Tid 14:19:36

Är du..

Arrogant: nej

Osäker: ibland

Trött: det händer

Intressant: absolut

Smart: klart

Barnslig: kan nog locka fram det också

Liten: till längden ja

Lätt: beror på vem man frågar

Skoltrött: ja

Rolig: kan vara

Pratglad: alltid

Frågvis: ibland

Organiserad: jodå

Hälsosam: kan bli bättre på det

Blyg: sådär, beror på situation

Attraktiv: mittemellan

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: kanske

 

Har du..

För många vänner: Det tycker jag inte

Förföljelsemani: Kanske lite men det beror på en person i samma trapp

Tvångstankar: nej

Färgat håret: jodå, ett tag sedan nu bara

Brutit några ben: har haft tur att inte göra det

Några piercings: just in my ears

Egen dator: nej, snor sambons :p

Gjort bort dig rejält: ja, även det lyckas jag med

Bra självförtroende: Sådär

Komplex: några finns

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Jodå

Dumpat någon: Nej

Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: Nej

 

Vem..

Saknar du: Sambon som är och jobbar

Vill du döda: Äckliga insekter

Rörde dig sist: Sambon

Slog du sist: Brukar inte slåss

Kramade du senast: Sambon

Kysste du senast: Sambon

Skrev du till sist: Sms till sambon

Vill du vara som: jadu, är rätt nöjd med mig själv

Sårade dig sist: en tjej jag kände

Vill du bli galet full med: ingen

Gjorde dig riktigt glad senast: Sambon

Fick du sms från senast: Sambon

Ringde dig senast: Min bror

Ska du gifta dig med: Sambon

Får dig att skratta: Sambon, mina kompisar och min systerson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0