Första dagen på sommarlovet

Datum 2009-06-03 | Tid 21:08:25

Har avverkat min första dag på sommarlovet nu, åh vad bra det känns :). Har inte gjort något speciellt vettigt idag men det har varit så skönt att inte behöva tänka på vad jag gör. Den känslan jag ofta har när jag göra något är att jag egentligen borde lägga den tiden till skolan och det är ingen bra känsla, men nu behöver jag inte känna den förrän på väldigt länge :).

Imorgon är det en fullspäckad dag, ska upp tidigt för vi ska till Höör och kastrera mammas katt, sedan blir det Hässleholm för delegering, tycker det räckt att man fått lite papper att läsa och sen gjort ett litet prov hos ssk men nu måste jag sitta och lyssna på två sskare i tre timmar. Lite drygt men vad gör man. Sedan blir det Höör igen för att lämna bilen och hämta Salsa som ska få följa med. Blir verkligen en lång dag men det kommer bli så skönt när jag kan lägga huvudet på kudden imorgon kväll.

Nu är det bara två veckor kvar sen blir det full rulle upp till Ullared :). Jag har redan gjort en inköpslista, men det är faktiskt inte så mycket jag ska ha, mest en massa klänningar. Vi kommer ha det så kul tjejer :).


I september blir det en weekend i något annat land :). Vilket får ni veta när biljetterna är bokade :). Kanske inte det mest exotiska landet men jag slipper betala för resan och det är trots allt bara över en helg, hinner ju inte åka någon längre sträcka då. Sedan är resan för att fira Martins pappa. Ska bli kul, har ju aldrig varit utomlands innan :).

Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0