Full av lyckliga känslor

Datum 2009-06-15 | Tid 10:06:29
Hur beskriver man känslor bäst? Det är svårt för oftast känner man mycket på samma gång men just nu är det bara lycka inom mig. Jag är lycklig för så många saker, jag har underbara människor i min närhet. Både familj och vänner men framförallt min underbara sambo. Vad skulle jag göra utan dem? Jag känner också lycka över att jag klarade skolan så bra denna termin, (låter kanske konstigt men högskola är mycket svårare än gymnasiet). Att jag tog ett beslut för ungefär två månader sedan har hjälpt mycket, känner mig gladare nu och känner mig inte så irriterad över småsaker längre som jag gjorde förr. Har många underbara datum att se framemot i sommar, allt jag gör i sommar innebär stor glädje för mig och även för andra :). Nu väntar jag bara på att livet går vidare på de sätt som jag önskar men det kommer.

Idag vet jag inte vad som händer, har inte mycket inplanerat och en sak är redan avklarad. Får helt enkelt se vad denna underbara dag har att ge.

Igår var jag på B2 med Marielle, alltid trevligt att träffa henne. Trevlig personal var där också, tror Marielle var gladast över det :). I alla fall så är deras morotskaka sjukt god, skulle kunna äta den varje dag :). Vi pratade om allt möjligt som vanligt, är så lätt att prata med henne. Hon dömer inte ut en på något sätt som vissa människor kan göra när inte åsikterna stämmer överens. Skönt med en sådan vän :).

Nu måste jag göra mig klar så att jag kan gå och handla kattmat, för snart blir jag uppäten av mina små.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0