Lång dag

Datum 2009-06-04 | Tid 18:54:45
Idag har det varit en lång dag som sagt, precis hemkommen och varit iväg sedan 9 imorse. Delegeringen gick bra, nu ska den bara skrivas av ssk för det område där jag ska jobba. Salsa fick följa med hem till mamma och pappa men inte ville hon leka med sin bror inte, utan hon låg uppe på ryggstödet på soffan hela tiden. Suck, så knäpp hon är.

Varför inte kunna skriva ut sitt namn eller sin blogg när man kommenterar? Är så tråkigt att få såna kommentarer och jag har ingen lust att svara på frågorna jag får då heller. Jag vill veta vem som undrar.

Idag är det student i Eslöv, hörs en massa tutande och visslande. Blir så glad av att höra det, folk är ju lyckliga då. Fast det känns lite för jag skulle vilja ta studenten igen. Det var så sjukt kul men det är dock ett minne blott. Börjar bli gammal nu haha.

Imorgon händer inget speciellt, ska bara ta det lugnt och njuta av ledigheten för på måndag är det dags att åka till jobbet, inte varit där på ett år nu. Men jag är inte nervös för det fungerar ju likadant som sist.

Snart, snart, snart är det dags :). Ska bli grymt kul, tror detta blir det allra bästa för min del för nu mår jag bra.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0