Nu sticker jag

Datum 2009-06-19 | Tid 13:28:59
Sticker iväg till mina föräldrar över helgen, ska ju jobba och tyvärr måste jag ha skjuts dit. Så tråkigt när tågen inte går de tiderna jag behöver åka. Kommer hem på söndagkväll igen, så då får ni en uppdatering från mig. Dessvärre blir det många helger då jag kommer vara hos mina föräldrar eller svärföräldrar för jag jobbar ju fler helger.

Inget fint midsommarväder men spelar inte mig så stor roll kan ju ändå inte fira direkt men är tråkigt för alla andra såklart. Idag har jag på mig mina nya kläder som jag köpte igår. Svarta leggings med jeanskjol och ett randigt linne tillsammans med min bruna hoodtröja. Passar mig riktigt bra faktiskt :).

Vi hörs på söndag, då kommer nog lite bilder upp på det jag köpte igår.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0