Snart dags

Datum 2009-06-07 | Tid 18:08:16

Då är det snart dags för mig att börja jobba, blir en tidig dag imorgon. Börjar redan 07.00 så får gå upp vid 5 skulle jag tro, måste ju hinna äta frukost och göra mig klar innan tåget går lite över 6 tiden. Jag som inte är van vid tidiga morgnar längre. Har ju haft sovmorgon nästan hela terminen i princip. Blir nog bra, ska bli kul att börja jobba igen i alla fall.

Idag har jag bokat hotell för mig och M, det är hans 25års present. Vi ska vara i Göteborg på en miniweekend, altså bara en natt men det räcker. Vi kommer ändå hinna med en massa grejor som vi vill göra där. Det ska bli så kul, något bara han och jag gör. Är inte så ofta som det händer. Ser verkligen framemot det och det tror jag M också gör. Han får i princip nästan allt gratis så han bör vara nöjd :).
Bilden visar vårt hotell som tydligen var 4stjärnigt, jag fick för mig det var 3stjärnigt men det gör absolut ingenting :). Detta kommer bli så bra!




Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0