Sommarlov

Datum 2009-06-02 | Tid 14:22:50
Äntligen! Nu är det sommarlov, åh det är en så skön känsla :). Känner mig så glad idag. Efter skolan idag gick jag med tjejerna på stan lite innan vi gick för att äta. Hade en jättemysig dag med dem, nu träffas man inte på ett tag, lite tråkigt är det. Sade hejdå till T och M, hoppas de kommer ner till hösten och hälsar på. Annars händer inte så mycket idag. ska ta det lugnt och njuta av ledigheten.

På torsdag är det delegering. och nästa vecka bredvidgång och veckan efter det blir det jobb på riktigt.. Ska bli ganska kul att jobba men hade varit skönt med lite ledigt också :) Blir jag någonsin nöjd?

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0