Vilken dag

Datum 2009-06-25 | Tid 20:34:25
Har jobbat idag, gick bra idag med.. hade lagom mycket att göra och trodde jag skulle hinna allt men jag kände efter ett tag att det blev knappt om tid då jag inte fick tag i en person som jag skulle handla till. När jag väl fick tag i personen som hade inköp visade det sig att jag inte behövde fixa det, vilket var tur för då hade jag inte hunnit. Gjorde jag förvisso inte ändå på grund av ett larm och det tog sin lilla tid. Istället för att lämna jobbet 15.45 lämnade jag det 16.30. Inte kul med övertid men har man en tvätt att fixa så måste man. Gick ju hem tidigare igår så det kan ju jämna ut sig :). Är riktigt trött idag vet inte varför men så kan det vara.

Åkte till Lund efter jobbet, var där bara en kort stund vilket var tur för jag orkade knappt gå. Har även hämtat ut mitt paket med böcker så nu har jag något att läsa igen, även M fick en bok som för tidig 25årspresent.

Orkar inte skriva mer nu för allt bara snurrar runt i huvudet tycker jag. Jobb imorgon också sedan är det 3 dagars ledighet :) me like!

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0