Att jag aldrig lär mig

Datum 2009-05-31 | Tid 20:47:16

Haha, som vanligt sitter jag med uppsatsen i sista stund. Imorgon måste jag verkligen skärpa mig ock skriva klart för på tisdag ska den in. Är väl minst fyra sidor att skriva, jag vet att det int låter mycket men jag måste koppla till litteratur och sådant med och det måste ha kvalité det jag skriver. Vill klara det på första försöket nu ju :). Det ska nog lösa sig, har det ju gjort förr.

Igår kom Salsa hem och ja, det gick väl inte så bra som jag tänkt mig. Milly är verkligen väldigt speciell av sig och jättesur, går och fräser åt Salsa trots att hon inte gjort något. Men det är så det fungerar, hon vill bara visa vem som bestämmer här hemma. Går bättre och bättre i alla fall och om några dagar leker de förhoppningsvis med varandra :).

När jag satt och skrev på min uppsats ikväll kom det en doft utifrån som påminde mig om husvagn. Det låter knäppt men mormor och morfar hade en husvagn som vi brukade låna på somrarna och den luktade speciellt. Kom och tänka på den tiden då vi var ute med husvagnen. Vi brukade vara på en camping som verkligen var urmysig, och det var världens bästa badplats med långgrunt hav, så man kom verkligen långt ut :). Jag hade alltid så lätt att få vänner där, jag var aldrig ensam. Nu har mormor och morfar sålt husvagnen vilket är lite synd men å andra sidan hade jag varit för stor för att följa med mina föräldrar på camping.


Nu blir det mys i soffan med urgod kaka och film, vet bara inte riktigt vilken jag ska se än.

Au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0