Jag har bestämt mig

Datum 2009-05-20 | Tid 14:43:55

Bestämde mig idag för att ta en pluggfri dag. Känner inte för att sitta med massa uppsatsskrivande helt enkelt. Eftersom jag vet vad jag ska skriva om och hur jag ska lägga upp det så är jag inte det minsta orolig. Så med andra ord har jag inte gjort något vettigt idag utan mest suttit här vid datorn och jag har även läst lite i Stenhuggaren, riktigt spännande :).



Jag är inte den som gillar regn och dåligt väder men idag önskar jag faktiskt att det hade varit lite sämre väder än vad det är men man kan inte få allt.



Ibland undrar jag om det var ett misstag jag gjorde för ett tag sedan, men det kan väl inte vara ett misstag om jag mår bra av det? Eller? Allt är väldigt komplicerat men är väl så det ska vara, ingenting kan vara för lätt.


Kommentarer
Postat av: marielle

nä. det var inte misstag du gjorde. du gjorde helt rätt men jag förstår att du tvivalar men det ska du inte göra...

2009-05-20 @ 18:09:46
Postat av: Diana

Känns bra att veta att jag har någon som står bakom mitt beslut. Jag vet att jag i grund och botten gjorde rätt men ibland tvivlar man.

2009-05-20 @ 18:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0