Lördag

Datum 2009-05-30 | Tid 11:42:10
Så var det ytterliggare en helg, tiden går alldeles för fort men det är ganska skönt för om 3 dagar slutar jag skolan :). Ska bli skönt med sommarlov efter ett år av slit. Har bara 1 ½ år kvar, helt sjukt känns som att det var igår jag började högskolan. Ska i alla fall bli kul att börja jobba sedan så man tjänar lite pengar. Vet bara inte riktigt i vilken ålder jag vill vara. Kan ju välja allt från 1åringar till 6åringar. Kanske att jag börjar på en småbarnsavdelning och går uppåt, beror väl lite på hur jag trivs.

Idag ska jag åka och hämta hem Salsa, ska bli kul att få hem henne nu :). Får se lite hur det går med Milly och så men jag håller tummarna för att det går bra.

Skulle egentligen varit på avskedsfest igår men med tanke på min ögoninflammation så kände jag inte för det. Tråkigt värre eftersom jag efter tisdag inte kommer träffa T och M mer, eller i alla fall inte på ett bra tag. Känns lite konstigt att de inte kommer till skolan till hösten men det blir säkert bra ändå.

Händer nog inte något speciellt ikväll, vill inte lämna katterna själva det första jag gör. Blir att ta det lugnt framför tv:n fast där trivs jag ganska bra så det går nog ingen nöd på mig, men det hade ju varit trevligt att festa lite så får se nr det kan bli av.

Nu ska jag göra mig iordning och inte vara ute i sista sekund som jag brukar vara men jag hinner ändå alltid, är inte ofta jag missar tåget eller kommer för sent till något.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0