Modell för en dag

Datum 2009-05-13 | Tid 15:55:26

Jag fick ett trevligt telefonsamtal idag om jag var intresserad av att vara modell för en dag och ja det ville jag. Har alltid velat vara det men oftast är sådant i Stockholm och man ska själv betala resan dit och så men denna gå :)ng är det i Malmö :). Det är dessutom gratis, det enda som kostar är bilderna om man nu vill köpa dem vilket inte var något tvång. Får ta med fyra vänner också men alla verkar svårflörtade, så vill någon följa med så säg till!


Idag har det inte hänt alltför mycket, skönt! Har varit och handlat och lagat sjukt god mat :). Tycker jag är ganska duktig på att laga mat även om jag inte är kock. Gillar att pröva på nya saker vilket var vad jag gjorde idag.


Har inte jättemycket mer att säga för tillfället. Vi hörs kanske senare ikväll!


Arrivederci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0