Musik

Datum 2009-05-12 | Tid 18:50:02

Idag hade vi musik i skolan. Det var faktiskt väldigt roligt. Sjöng och dansade en del, vissa grejor kändes mindre bra som när man skulle komma på en rytm eller rörelse som alla sedan skulle göra. Gillar inte när det är så men gör jag det med barnen har jag mycket lättare för det. Fick en del tips på sånger och ramsor som man kan göra med de allra minsta barnen i förskolan. Sådant är alltid bra.

Annars har det inte hänt så mycket idag och kommer nog inte hända något direkt heller. Blir en lugn tv-kväll skulle jag tro. Desperate housewives går ju ikväll och det kan jag inte missa :).


Imorgon ska jag till frisören för att prata om tillfixning av håret inför bröllopet :). Trots att det är en lördag och de egentligen har stängt så kunde hon fixa det till mig. C är en riktig pärla :).


Arrivederci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0