Ny klänning

Datum 2009-05-07 | Tid 18:08:09

Idag har jag köpt en ny klänning, den är så fin :). Ska ha den på bröllopet som är senare i sommar, ser framemot det, har inte varit på bröllop på länge. M köpte även en till kostym, han passar så bra i det, riktigt snygg blir han!. Har även handlat mat vilket behövdes, massa nyttiga saker blev det. Inte något som är direkt onyttigt för en gång skull. Gjorde kycklingsallad till middag idag :). Riktigt gott blev det men dock så glömde vi ha med någon ingrediens så det får bli till nästa gång.


Annars har det inte hänt så mycket idag, min mage mår äntligen bättre. Sov länge gjorde jag också, helt imponerad av mig själv för jag brukar inte kunna sova så länge. Katten, hon skötte sig bra inatt med :). Ska på quiz ikväll på b2, ska bli roligt. M och Marielle ska med sedan vet jag inte om fler joinar oss. Denna gången hoppas jag att vi vinner :).



Nu är datum äntligen spikat :D. Längtar riktigt mycket nu, ska bli helt sjukt kul. Tjejerna jag åker med har jag inte träffat på länge så det ser jag framemot. Hoppas nu att alla kan följa med bara.



Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0