Onsdag

Datum 2009-05-27 | Tid 11:15:36
Ibland finns inga bra rubriker för inlägget man skriver och då får det bli veckodagen istället, tråkigt men sant. Jag är fortfarande förkyld och mitt öra är inget kul men ingen ill byta öra med mig så jag får dras med det helt enkelt :).

Igår var jag hos en klasskompis och analyserade våra filmer, det gick bra och vi hade en trevlig stund :). Efter det var det direkt hem för att bli upphämtad av min syster, jag skulle vara barnvakt men lite ändrade planer så kom föräldrarna och tog med sig systersonen hem till de istället men det gjorde inte mig något. Vi gick till ankdammen för att kolla ankor och så gick jag och A i "skogen" och filosoferade lite. Han är så söt och han har verkligen svar på tal om man inte tycker som honom :).

Idag händer nog inget kul direkt, blir uppsatsskrivning, renskrivning av analys och en tur till affären för mat behöver införskaffas. Fick lite mer pengar idag och det behövs då man inte får så mycket av CSN denns månad :(. Dock väntar jag fortfarande på ersättning för min taxiresa av skånetrafiken men de är så långsamma att det lär dröja ytterliggare en månad innan jag får tillbaka pengarna :/

Nu ska jag ta och äta lite frukost så att jag får lite energi för den är på botten just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0