Onsdag

Datum 2009-05-06 | Tid 18:54:06
Var riktigt dåligt väder idag men lyckades bli fint till kvällen :). Får hoppas det blir fint väder nu de kommande dagarna så att jag och M kan köra på vår lilla utflykt. Har varit hemma hos föräldrarna från igår till idag, M skulle till sina för att vara taxi åt de och jag kände inte för att sova ensam så då fungerar det att vara hos mamma och pappa :) Min lilla katt följde också med, och det funkar bra med de andra katterna och hundarna :).


Har riktigt ont i magen och mår illa idag, vet inte vad det är. Jobbigt om inget annat, får se om jag går till skolan imorgon men mår jag som jag gör nu så stannar jag nog hemma, gör ont bara att andas emellanåt.


Händer inte så mycket mer denna vecka vad jag vet.. men kan vara skönt att inte ha allt planerat trots att jag är lite av en sådan person. Vissa saker vill jag veta i förväg men inte allt. 


Orkar inte skriva mer nu, så ska lägga mig i soffan och titta på tv. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: marielle

hoppas du mår bättre imorgon :)

2009-05-06 @ 21:01:36
Postat av: Marielle

hoppas du mår bättre imorgon. kram

2009-05-06 @ 21:02:59
Postat av: Anonym

Tack! det hoppas jag också :)

2009-05-06 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0