Snart dags

Datum 2009-05-18 | Tid 16:09:28

Nu är det inte många dagar tills jag åker till Ullared, ska bli riktigt roligt. Att göra något annat för en dag ska bli så skönt. Är trött på skolan nu men bara två veckor kvar av eländet. Har dock att göra med uppsatsen men det bör gå ganska bra.

Imorgon ska jag göra filmuppgiften, känner mig inte alls nervös eftersom jag har träffat barnen och pedagogerna och alla är verkligen jättesöta. Sedan blir det analys av filmen med en kompis och nästa vecka ska den visas upp.

På torsdag åker jag nog hem till mamma och pappa igen för att få träffa min systerson, roligare kille får man leta efter :). Han är hur söt som helst, skulle vilja ha en egen bebis med M men tiden är allt annat än rätt så det får vänta ett tag till.

I ett tidigare inlägg skrev jag att jag väntade på att tillfället skulle komma då jag inte alls skulle bry mig mer och det har kommit nu. Idag gick det upp för mig på allvar att jag inte blivit rättvist behandlad så som jag borde bli. Jag har gett så mycket men fått så lite tillbaka. Det är skönt att detta stadie har kommit nu.

Arrivederci




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter bra att du har kommit till det stadiet då du har insett det

2009-05-18 @ 18:00:25
Postat av: marielle

det låter bra att du har kommit till det stadiet då du har insett det

2009-05-18 @ 18:00:42
Postat av: Diana

Japp, är glad över det :)

2009-05-18 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0