Söndag

Datum 2009-05-03 | Tid 12:15:24
Idag är det söndag igen.. veckorna går snabbt, man hinner knappt med men det betyder att det snart är sommarlov. Är bara en månad kvar nu. Jag hoppas att det är riktigt fint väder i juni för då kan jag ligga vid stranden en massa innan jag börjar jobba sedan. Ser nästan framemot jobbet lite, för även om det var stressigt förra året så var det ändå ganska roligt, alla var så trevliga och nöjda med mig :D.


Igår var Marielle här så vi drack lite cider och pratade, sedan gick vi till b2. Där är alltid så trevlig personal, gillar verkligen det stället, goda drinkar gör de också :). Tiden gick snabbt och vi bestämde oss för att köpa med oss pizza hem så det gjorde vi, pizza är nog världens bästa fyllemat. Jag gick hem till mig vid halv 4 lagom trött sådär, och vaknade inte förrän vid 11, så skönt det var! Idag blir det nog en nyttig dag med sallad, och förhoppningsvis en långpromenad :). Hade inte varit helt fel i alla fall.


Är ledig imorgon men ska läsa en bok tills på tisdag så har och göra ändå. Nu är det inte mycket kvar i skolan och det är skönt, har fortfarande inte kommit på vad min lilla studie ska handla om, får bolla lite idéer med mina kompisar. Tur att det inte är så många sidor man ska skriva mest jobbigt att koppla allt till kurslitteraturen. Men har jag klarat det förr så gör jag det igen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0