Wonderful day

Datum 2009-05-10 | Tid 12:35:40
Åh, är en helt underbar dag idag. Tvättade imorse så nu är alla mina kläder rena och luktar så otroligt gott. Hade inte mycket tvätt så tog inte så lång tid, dessutom hände inget mystiskt i tvättstugan som sist när jag tvättade :). Är soligt och troligtvis ganska varmt ute, tillräckligt i alla fall för att ha favoritkläderna på mig. Tror jag ska få med mig M ut på en promenad lite senare när vi ätit middag och så. Blir någon form av sallad idag. Det är otroligt gott när det är varmt ute, orkar liksom inte laga någon varm mat och än mindre äta den.


Igår skulle jag och M överraskat hans föräldrar med ett besök i sommarstugan men de hade mycket att göra så vi tyckte inte det var lönt. Trots det blev det ändå att vi lånade mina föräldrars bil och så tog vi med mamma och min bror till farmor och farfar på landet :). Så mysigt det är där när det är vår och sommar. Mysigt att gå i skogen och bara ta det lugnt. De lånar även ut bete till grannens hästar så har fått klappa hästar också och jag gillar hästlukten av någon anledning. Hann även träffa pappa en stund igår, han har ju varit i stockholm några dagar nu.


Vad nöjd och glad jag känner mig idag, nu väntar jag bara på sommarlovet och alla roliga dagar som kommer med sommaren :).


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0