Allt klart

Datum 2009-11-12 | Tid 07:14:29
Nu är allt klart inför Skrylle, så om 20 minuter ska jag gå till bussen. Ska bli ganska kul om det inte varit för att jag är förkyld. Så himla tråkigt att hosta och ibland har jag ingen röst men får gå ändå, hoppas tiden går fort iallafall måste ju dit imorgon med. Känner mig nu som värsta skogsmulle, har leggings under mina jeans, två par strumpor och ska ju ha mössa, vantar och vinterstövlar på mig. Även en ryggsäck kommer vara med och när använde jag en sådan sist!? Ska iallafall bli kul att träffa den sista medlemmen i vår grupp, hon har varit sjuk så vet inte riktigt vem hon är. Spännande!



Vad ska ni ha för er idag?

Kommentarer
Postat av: emma

svar: åh va roligt! ska du toppa dig eller klippa en frisyr? :D

2009-11-12 @ 10:34:49
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

nej jag läste aldrig färdigt. krya på dig sötnos!

Postat av: matilda

svar: jag kollade på allmän och media :o

vad tycker du om johnny cash? :)

2009-11-12 @ 15:39:23
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: M I R A B E L L E

jag har design utlottning som jag lottar ut i kväll, helt gratis, hur lätt som helst. du skriver bara att du vill ha den å sen är du med ;) bra va ? :* puuuuuussssss

2009-11-12 @ 17:48:52
URL: http://mmirabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0