Back again

Datum 2009-11-08 | Tid 23:00:40
Nu är jag hemma igen, har varit en intensiv men rolig dag. Först var vi hos mormor och morfar på fika sedan i eftermiddags gick vi hem till min syster för att fira farfar. Vi var väl där i ungefär åtta timmar. Tiden går när man ska äta första mat sedan efterrätt och till slut kaffe och sådant. Pratade om allt möjligt och blev som vanligt en massa skämt, hade iallafall väldigt trevligt. Nästa helg är det dags igen för ytterliggare någon födelsedag. Är fruktansvärt mycket i november så man är knappt hemma en enda helg.

Imorgon blir det en lugn dag, får ladda upp inför den nya kursen som börjar på tisdag. Ska faktiskt bli väldigt kul. Har kommit i samma grupp som två av mina vänner vilket alltid känns skönt och jag hoppas att de andra i gruppen är lika bra. Bara en enda kille vilket är lite synd kanske men vad ska man göra.

Nu ska jag kika in hos er tänkte jag och sedan sova är ganska trött efter en massa fest.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0