Desperate Housewives

Datum 2009-11-24 | Tid 21:20:58
Just nu visas det på tvn och det är lika bra som vanligt. Jag gillar inte Katherine tycker hennes beteende inte alls är trevligt någon som håller med?

Tänkte passa på att uppdatera nu när det är reklampaus för efter programmet ska jag direkt i säng för jag är helt slutkörd, vet inte om det är en förkylning i kroppen som väntar på att bryta ut eller om det är för att jag varit ute hela dagen. Måste iallafall resa mig från soffan varje gång det blir reklam för annars kommer jag somna vilket jag absolut inte vill.

Just nu måste jag lyssna på en himla pipig katt, hon löper vilket inte är det minsta trevligt. Kan inte göra något åt detta pipande men ska som tur är kastrera henne om två veckor.

Ta hand om er så hörs vi imorgon, blir bättre uppdatering då för jag är ledig och förhoppningsvis har jag mer ork också.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0