Framskjutet

Datum 2009-11-13 | Tid 23:37:09
Vår myskväll med glögg och pepparkakor blir hela tiden framskjutet av olika anledningar. Denna gång måste jag erkänna att det är mitt fel eftersom jag somnade så fort jag började titta på Idol, minns att jag såg någon sjunga men det var suddigt för mig så jag var verkligen trött. Har dock sett på Aftonbladet att Eddie fick åka hem. Var väl på tiden kanske med tanke på att han hängt löst ett par gånger redan.

Nu ska jag gå och lägga mig är fortfarande rätt trött trots att jag sovit i nästan tre timmar på soffan. Imorgon blir det troligen middag hos svärföräldrarna om jag mår så pass bra att jag orkar följa med. Det får vi se när jag vaknar.


Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Tyckte du rätt åkte ikväll då? =)

2009-11-14 @ 02:54:09
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

godmorgon, va ska du göra idag? :)

2009-11-14 @ 08:33:20
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0