Godmorgon

Datum 2009-11-26 | Tid 08:38:20
Hoppas allt är bra med er idag? Här är det någorlunda bra iallafall, kunde varit betydligt sämre om man säger så.

Idag ska jag åka till skolan och fixa med en sak som jag hoppas kan lösa sig, men har med mina två underbaringar och tillsammans klarar vi detta. Ska sedan hålla en sällskap medan hon väntar på att hennes lektion ska börja, lite tråkigt och sitta ensam ju.

Idag får jag förhoppningsvis mitt betyg från förra kursen kan ju säga att jag är riktigt nervös men hoppas det bästa såklart. Läraren hade igår skrivit att han höll på att läsa alla examinationer och att det såg bra ut överlag. Det låter inte helt fel men då är frågan om min examination tillhör den kategorin eller om den helt enkelt tillhör kategorin som suger. Tror knappast att hela klassen har klarat det men man vet aldrig, hade varit himla kul i sådana fall. Inte tänka mer på det utan jag tar det som det kommer.

Om en timme ungefär ska jag ge mig iväg så det är dags att göra sig iordning för jag kan inte åka iväg i pyjamas :). Just nu lyssnar jag på Peter Jöbacks Decembernatt (Hallelujah) riktigt fin faktiskt och det är något över den som jag gillar.



Ni får ha en riktigt fin torsdag så hörs vi när jag kommer hem igen.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: emma

det hade varit trevligt det (: idag ska jag bara iväg en sväng med min söta mamma. hoppas allt går bra för dig i skolan?

Postat av: emma

ja och det är ju så mysigt att baka pepparkakor ;D hihi!

2009-11-26 @ 10:43:44
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0