Idol

Datum 2009-11-06 | Tid 21:43:43
Så då har våra sju kvarvarande finalister gjort sitt för ikväll.

Vem tyckte ni var bäst/sämst?
Vad hade ni valt för världens bästa låt om ni skulle sjunga på scen?


Jag tycker helt klart att Erik var bäst men Calle kommer inte långt efter. Vilken utveckling han har gjort under dess veckor!
Som sämst måste jag säga Rabih, han har aldrig varit någon favorit för mig och idag gjorde han ett tråkigt framträdande.
Själv tycker jag det är grymt svårt att välja ut världens bästa låt men när jag funderade ett tag så kom "Heaven" med Bryan Adams upp. Tycker den låten är jättefin så det hade nog blivit den faktiskt.

Nu återstår det att se vem som får lämna ikväll!

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja vi måste ha missat något då ;) haft en mysig kväll?

2009-11-06 @ 23:22:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

jag håller med dig erik bäst och rabih sämst! :) hoppas du hade en bra fredag :) kram

2009-11-07 @ 08:33:10
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0