Klart

Datum 2009-11-25 | Tid 13:21:20
Nu är jag klar inför mammas besök. Har läst ett kapitel, tvättat en maskin och städat. Känner mig riktigt duktig faktiskt! Vet inte riktigt när mamma kommer men blir någon gång på eftermiddagen skulle jag tro.


Såhär sexig är jag när jag städar. Ser ut
som att mina bröst tänker lämna sitt krypin
men tro mig, jag har de på plats!


Hoppas mamma har med sig något gott att fika med som jag bad henne om när vi bestämde detta förra veckan men hon har säkert glömt. Vi är lite glömska i vår lilla familj men jag tror nog jag är värst haha. När jag och mamma skulle avsluta vårt samtal sade hon då ses vi den 25e ooch jag undrade vad som hände den 25e haha. Det är Diana i ett nötskal. Min familj och min kära sambo har väldigt roligt åt mig ibland, undrar varför.

Kommentarer
Postat av: JohannaN

duktigt att städa!

2009-11-25 @ 13:41:57
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/
Postat av: emma

ja skitlätt att handla till barn under 10år sen blir det bara svårt :P hehe!

2009-11-25 @ 14:48:49
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

ja just det, angie var det ja (: haha du är duktig som har städat iaf, hoppas ni får trevligt nu

Postat av: diana ♥

Vackert namn vi har! ;) Tack för din söta kommentar! Har en tävling i bloggen nu - Årets blogg - anmäl gärna din! =)

Kram // Diana

2009-11-25 @ 19:13:48
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

ja det var riktigt skönt att det gick bra. Värst vad du har varit duktig idag ;) Hoppas du får en fin kväll! Kram /M

2009-11-25 @ 20:01:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma

åh brosnan är ju också en het mr bond ;)

Postat av: emma

skönt att din mamma hälsade på denna gången då ju (: vad händer imorgon sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0