Kväll

Datum 2009-11-02 | Tid 17:47:44
Snart är jag färdig med rapporten, blev inte klar i förmiddags när jag skrev men det finns en dag imorgon också. Jag kan nästan aldrig plugga mer än på förmiddagen, vet inte varför det är så men bättre att göra det då än inte alls.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, varit och handlat och lagat mat ungefär som jag brukar göra på kvällarna bortsett från att handla. Denna måndag har varit otroligt grå och tråkig och det lär väl inte bli bättre ikväll, finns nog inget att se på tv heller skulle jag tro. Kan alltid sätta på en film och jag har inte hittat filmen jag är av med än men hoppas den dyker upp bland mina hyllor snart.



Insåg att jag gått till affären osminkad och i denna frisyr som inte är speciellt trevlig men vafan, jag bryr mig inte. Det är knappast så att jag behöver göra mig snygg ifall jag skulle se en snygg kille. Jag har redan min och det var bara mat jag skulle handla inte vara med i ett tvprogram om skönhet. Nej, jag är inte sur även om det ser ut så på bilden.





När jag tittar ut genom ett av fönsterna i något rum ser jag enbart himmel. Detta är såklart för att fönstret är i taket. I vilket fall så är det en väldigt grå himmel som uppenbarar sig.




Lilla Nova som vill att jag kommer och gosar med henne istället för att sitta vid datorn!

Vad händer hos er ikväll?


Kommentarer
Postat av: emma

ja den är riktigt snygg! :)

okej, drygt! bara bra med oss. kom nyss hem, färdig med rusten av hallen hos svärmor nu :) kram

2009-11-02 @ 22:54:41
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

söt misse! har din kväll varit bra? (:

2009-11-02 @ 23:50:18
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0