Lite piggare

Datum 2009-11-23 | Tid 19:23:04
Nu är jag lite piggare än vad jag var innan. Skulle läsa i boken men var så fruktansvärt trött att jag somnade och sov nog i 1-2 timmar. När jag väl vaknade började vi med middagen, hade lasagne idag väldigt gott blev det. Känns skönt att min energi kom tillbaka efter sömn och mat. Har annars inte gjort så mycket mer än att ha kollat till min farm på facebook. Har blivit helt fast i det spelet av någon konstig anledning. Har även börjat spela ett annat spel som heter Fish Isle tycker det går lite trögt med att samla ihop pengar där men det kommer nog så småningom. Jag är så knäpp!



Dagens outfit som jag lovade!
Tröja: Gekås
Linne: Gina Tricot
Kjol: Gekås
Leggings: Gina Tricot




Så himla sött!

Ha en fin måndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Madde

tack tjejen :) Jo det är bra med mig idag.



Vilken fin kofta du hade på dig idag! Kram /M

2009-11-23 @ 19:25:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, de flesta gillar väl de mjuka bröden till tacos. Fast jag mår riktigt illa av dem :P

Vet ej varför,. måste vara något i dom.

2009-11-23 @ 20:52:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0