Nu orkar jag nog

Datum 2009-11-30 | Tid 12:40:28
Sov inget bra alls inatt, så hade huvudvärk imorse och orkade inte gå upp och ta mig till skolan. Tyckte det var bäst att stanna hemma och vila. Nu har huvudvärken släppt lite men känns fortfarande, hoppas det går över sedan. Tråkigt att inte kunna gå till skolan men vad ska man göra. Hoppas det gått bra för arbetslaget bara.



Har inte gjort så mycket idag som ni kanske förstår, därför är det en dålig bloggdag här helt enkelt. Har slått in lite julklappar iallafall, skönt att ha några helt klara.



Vad händer i era liv en sådan här dag?

Kommentarer
Postat av: emma

fan va tråkigt. då får du krya på dig! jag ska bara vara hemma och typ städa och annat tråk idag

Postat av: Madde

Jo det blev en hel del så jag hade några att välja mellan. Men känns som ett bra val :) Hur står det till med dig idag? kram /M

2009-11-30 @ 13:24:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emmeli

hej! idag blir det mysdag med min son :) du då?

2009-11-30 @ 13:58:09
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0