Ny kurs idag

Datum 2009-11-10 | Tid 08:46:04
Idag börjar jag en ny kurs, är sista kursen för terminen men också sista sidoämnet. Känns riktigt tråkigt att det inte blir fler sidoämnen sedan för det har varit riktigt kul eftersom jag har fått läsa precis det jag vill förutom matematiken som var obligatorisk. Vill jag läsa fler sidoämnen får jag göra det efter utbildningen men saken är den att jag inte vill då för jag antar att jag är rätt trött på skolan efter 3,5 år. Nästa termin då börjar den avancerade nivån, känns lite nervöst men ska nog gå bra. Har bara två terminer kvar snart, känns jättekonstigt att om lite mer än ett år så är det över. När jag är helt klar har jag gått lite mer än 15 år i skolan sammanlagt, det är ju helt sjukt. Mer än halva min tid av det jag levt för jag kommer vara nästan 23 när jag går ut. Så vill jag inte tänka mer ;).



Kursen jag ska läsa är en No-kurs, kommer nog bli intressant det enda jag inte vill är att vara med på exkursionen och sova i tält eller liknande så det hoppar jag nog över. Tur att det var frivilligt iallafall :). Som jag nämnt tidigare har jag två kompisar i mitt arbetslag vilket känns otroligt skönt. 12.15 börjar jag och ska enligt schemat sluta 15.00 men hoppas såklart det inte varar så länge.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Vilken tur, ja man kan ju det. Du får tvätta händerna mycket så kanske du klarar dig^^ hehe

2009-11-10 @ 12:09:48
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Jennie

okej vad bra :D

2009-11-10 @ 12:32:36
URL: http://pjsl.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas det går bra i skolan idag? (: jag har också gått nere på lärarhögskolan haha

Postat av: MizthaNguyen

fiin blogg :)

2009-11-11 @ 00:05:26
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0