Skogsmulle säger hejdå

Datum 2009-11-13 | Tid 16:31:21
Nu säger skogmulle (altså jag) hejdå för denna gång vilket innebär att jag inte behöver vara ute i skogen på ett tag nu. Skönt tycker jag då det är väldigt kallt ute och trots en massa lager kläder har jag ändå frusit lite. Blir inte bättre av förkylningen som fortfarande härjar rundor i min kropp. Har ändå lärt mig en massa nytt på dessa två dagar och blivit mer intresserad av naturen vilket jag inte trodde var möjligt. Nu är det att fokusera på kurslitteratur och att bli frisk.

Ikväll händer inte något speciellt utan blir bara lugnt för jag är riktigt trött kommer säkert somna innan idol är slut vilket vore väldigt synd men jag hoppas det bästa. Ikväll blir det iallafall glögg med pepparkakor, mysigt!.

I helgen händer det dock en del, ska till Ms föräldrar imorgon och på söndag blir det 70års fest för farmor. Börjar undra när jag kan vara hemma och vila upp mig.

Nu blir det matlagning.

Vad händer hos er i helgen?

Kommentarer
Postat av: hannah

haha det är sant ;) Man ska inte ropa hej fören dagen är över ^^ Kan hända mycket under en kväll :P Neh du, jag blir nog tyvärr tvungen att plugga :/ men sedan äre käka gott och kolla på idol :) Du då?

2009-11-13 @ 18:43:05
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/
Postat av: fanny

Jag ska på kalas för min farmor och träffa min pojkvän.. och så vila, eftersom jag har varit sjuk.



Hur är det med dig? :)

2009-11-13 @ 19:21:22
URL: http://vissel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mysigt med glögg och pepparkakor! :)

2009-11-13 @ 21:59:50
URL: http://wrongtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0