Snabbis

Datum 2009-11-07 | Tid 10:50:03
Blir en liten snabbis här nu. Ändrade planer helt enkelt. Åker hem till mamma och pappa redan idag, har inte träffat de på länge så bäst att passa på. De skulle tydligen äta kalkon med ett par vänner till de så det blir trevligt :). Ni kanske tycker det låter konstigt att jag ska dit när de har sina vänner där men saken är den att jag växt upp med dessa och ser de lite som extra föräldrar på så sätt blir det helt naturligt. Jag hade ju inte åkt dit om det var några jag inte kände som skulle komma ;).

Nu: klä på sig, äta frukost och sedan ge mig av. Jag hoppas jag kan blogga lite därifrån. Ska även ta kort på deras söta djur och visa. Det bästa av allt med att jag åker dit är att jag får träffa min katt som bor hemma hos dem eftersom hon inte trivdes i lägenheten, de jag har hemma hos mig trivs utmärkt!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Precis. Och ingen ville att det skulle retuscheras bort heller. Helt sjukt! :O



Bor dina föräldrar långt ifrån dig?

2009-11-07 @ 15:15:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0