Söndag

Datum 2009-11-15 | Tid 07:53:41
Allt bra med er idag?

Här är det som igår, trött och hostig. Med tanke på att halva nätterna går åt till att hosta och när jag väl sover drömmer jag konstigt så jag vaknar alldeles svettig då kan ni tänka er att jag är trött. Inatt drömde jag att jag var hos frisören och skulle fixa håret, min annars så duktiga frisör gjorde inget bra jobb kan jag säga. Klippte väldigt ojämnt och jag fick inte min färg eller slingor men efter ett tag gick jag tillbaka och då blev det nog bra tror jag. Inte kul att drömma så när jag ska till frisören imorgon. Jag är fruktansvärt petig med mitt hår men jag tror nog det blir bra. Vet bara inte hur jag ska klippa det får se vad hon tycker, bara det inte blir för kort.

Idag ska jag hämta ut min kurslitteratur sedan se Idolreprisen och därefter åka på 70års fest. Ska bli kul och se vilka släktingar man träffar där.

Sade ju förra helgen att jag skulle ta lite bilder på föräldrarnas djur vilket jag gjorde men de blev inte bra eftersom ingen av djuren ville vara stilla ;). Lade in de i datorn imorse så tänkte lägga upp de bästa här.


Min katt Milly, ser väldigt sur ut. Labradorerna Flisan och Zera.


Salsa ser precis ut som sin bror Max. Nova i tvättmaskinen.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: emma

så är det är med, svårt att låta bli om någon i familjen sitter och äter typ ett kilo godis :) hehe!

2009-11-15 @ 09:18:53
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: julia

världens sötaste djur ?? :)

2009-11-16 @ 19:46:43
URL: http://blomgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0