Tidigt

Datum 2009-11-23 | Tid 07:21:14
Var tvungen att gå upp vid sex idag, vilket är riktigt tidigt. Är sjukt trött nu men har man skola så har man. Som ni märker är jag bara trött vid denna tid om jag är tvungen att gå upp, hade jag varit ledig hade jag med all sannolik varit uppe nu fast pigg. Jag är konstig jag vet!

Har en lektion idag som heter "arbeta med djur" mellan 9.15-12.00 ska bli spännande att se vad den lektionen har att erbjuda. Nu måste jag äta frukost och sedan göra mig klar. Dagens outfit kommer upp i eftermiddag hinner inte nu.

Ha det bra så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: emma

yäs, allt bra med mig med :) vad händer efter skolan idag då? kram

2009-11-23 @ 08:27:25
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, katterna brukar ju riva ner allt sådant. Och julgranskulorna brukar aldrig få vara i fred. :P

2009-11-23 @ 12:18:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0