Trött

Datum 2009-11-26 | Tid 22:34:47
Vad trött jag blev helt plötsligt så det är dags att gå och lägga sig. Imorgon ska jag först hinna plugga lite, sedan ska jag och M till Nova Lund och förhoppningsvis hitta julklappar till alla och på kvällen ska jag till Sarah för att julbaka lite. Kommer bli en riktigt mysig fredag vilket jag behöver efter allt slit i skolan.

Det är spännande nu i Mammas pojkar för det är bara två avsnitt kvar och man undrar ju vem killarna kommer välja. Jag och Jessica är vet precis vilka vi tycker passar de bäst men det är i och för sig bara vad man ser genom tv, vem vet hur mycket som stämmer egentligen? I vilket fall så tycker vi att Tim ska välja Moa, Chrisitan ska välja Martina för de andra är för unga för honom och Bobby ska välja Sara för hon verkar vettigast av de tre som ska bo med honom. Ni som ser, vad tycker ni?

Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: emma

jaså? vad är det för byte du ska göra? (:

Postat av: nadja

tja, vilken fin blogg : ) allt bra med dig?

2009-12-02 @ 22:35:38
URL: http://nadiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0