Underbar dag

Datum 2009-11-06 | Tid 19:29:04
Har haft en underbar dag med Martina idag. Kom dit vid elva och är precis hemkommen. Vi satt och fikade och pratade en massa om olika saker, ganska viktiga dock. Skönt att vi två är så lika varandra till sättet, kan verkligen prata om allt. Efter ett tag gick vi hem till henne där fanns hennes syster som var mycket trevlig. Tycker det är så skönt att bara kunna vara och prata om allt och inget. Hoppas vi träffas snart igen!

Ikväll ska jag ta det lugnt och titta på Idol, perfekt en fredagkväll eller vad säger ni?

Har tyvärr inga bilder att bjuda på för tänkte inte alls på att jag hade kameran med mig i väskan. Måste bli bättre på att ta kort på det roliga som händer i mitt liv.

Vad har ni haft för er idag?

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: jessica

okejokej vart?:) ja verkligen,.

2009-11-06 @ 20:45:06
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/
Postat av: Keilia

Jag ska börja med det på måndag(:



Tack så jättemycket! DIn var med fin...

2009-11-06 @ 21:30:02
URL: http://keiliasofia.blogg.se/
Postat av: jessica

okejokej, sallerup!

2009-11-06 @ 21:41:37
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/
Postat av: martina

Tack själv Diana. Jätte kul att du kom upp så vi fick prata lite om allt. Du är helt underbar. Tycker oxå det är kul att vi är så lik i mycket !!

2009-11-06 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0