Uppdatering

Datum 2009-11-07 | Tid 20:32:19

Tänkte bara skriva lite snabbt här så att ni vet att jag lever ;). Sitter och ser Körslaget tillsammans med min bror, ganska trevligt faktiskt. Märks att han börjar bli vuxen. Har ätit jättegod middag idag och haft väldigt trevligt tillsammans med mamma, pappa och deras vänner. Har även fått gosa med Milly, hon var jättegosig <3.

Imorgon blir det först ett besök hos mormor och morfar, sedan födelsedagsfest för farfar :). Blir full rulle helt enkelt.

Hoppas ni har trevligt ikväll!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Aha, det är alltid skönt att komma hem så att säga med jämna mellanrum. =)

2009-11-08 @ 11:12:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0