Utskriven

Datum 2009-11-04 | Tid 18:42:00
Nu ligger min rapport utskriven i en plastficka som jag ska stoppa ner i väskan alldeles strax. Vill för allt i världen inte glömma den imorgon när jag åker till Malmö för att titta på den en sista gång innan den försvinner in i lärarens fack. Det kommer göra mig glad :). Hade dock inte mycket att skriva ut eftersom en i mitt arbetslag skrev ut det mesta till mig då jag inte har färgskrivare. Tack vännen!

Finns även annat som gör mig glad, jag får nya läsare vilket är otroligt roligt. Hoppas såklart på ännu fler men det kommer nog med tiden.

Tänkte starta en frågestund här, där ni kan fråga vad ni känner för. Ska försöka svara på allt!

Fram till 18.00 imorgon är det fritt fram att fråga på, skriv frågan i detta inlägg. Efter 18.00 svarar jag på frågorna.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

När snö kommer så tidigt så smälter den bara. Så det kunde lika gärna strunta i att snöa. :P

2009-11-04 @ 19:29:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

vilken fin blogg=)

2009-11-04 @ 20:56:32
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0