Zombieland

Datum 2009-11-21 | Tid 23:05:31
Såg på Zombieland ikväll med honey, men det var ingen film jag tyckte om direkt. Tyckte mest den var tramsig så är glad man inte lade ut pengar på den på bio. Har ni sett den? Vad tyckte ni? Trots en mindre bra film hade vi det mysigt vilket var huvudsaken.




Imorgon får jag se vad som händer, inget är planerat då heller men ska fixa lite löv till den ekologiska burken vi ska ha i skolan. Får se om jag vaknar så pass tidigt att jag hinner till träningspasset klockan tio annars kanske jag tränar hemma går nästan lika bra.

Känner mig riktigt trött ikväll men är inte så konstigt då jag inte gjort något vettigt alls idag. Ska ta och sova nu är det tänkt men vi hörs imorgon :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0