Återigen dags för listan

Datum 2009-10-05 | Tid 16:16:12

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej det gör jag inte
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? En banan
4. Har du fått någon komplimang idag? Jadå
5. Har du varit med i en rättegång? Nej det har jag inte som tur är.
6. Är du polare med grannarna? Inte direkt, vi hälsar på varandra om vi möts i trappen
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? När jag skulle hem till mamma och pappa
9. Har du haft en stalker? Nej, det är jag glad för!
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Tror han jag hade på låg och mellanstadiet hette Per och han på högstadiet hette Johannes.
11. Hur bra är din syn? Någorlunda måste dock ha glasögon när jag ser tv
12. Var är dina syskon just nu? De är nog hemma båda två
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Oj, mina drömmar är så röriga att det blir svårt att förklara
14. Vem ringde dig senast? Marielle, tror jag iaf
15. Vilken tid gick du upp imorse? 7.00 ungefär
16. Vad ska du göra i helgen? Det har jag inte planerat än
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? ”Ok, då säger vi det. Räcker nog med det. Tänkte göra te nu, ska jag göra till dig också? Puss”
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Haha, jag brukar inte gå och ta på en massa kändisar
19. Vad finns i din bakficka? Inget
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Då sov jag som bäst
21. Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa
22. Vad ska du göra efter det här? Surfa runt lite till sedan börja laga mat


Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: dem båda är riktigt grymma :)

2009-10-05 @ 23:59:06
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0